Monday, June 25, 2007

Ambassaden imorgon!

Som sagt, imorgon är det Ambassaden som gäller!
Ska vara där 10.00 (ingen sovmorgon här inte) och är förhoppningsvis klar innan 12.00, man vet aldrig hur länge jag får vänta. Själva intervjun tar bara 5-10 minuter men det är lång väntan innan så jag får hoppas att det går fort för mig. Jag får ju liksom inte ta med mig något alls, ingen mobil, mp3, väska, whatever.
Aspect har inte fått mitt visum underlag (?) från USA än så de sa att jag ska säga på ambassaden att vi kompletterar med det senare (inte mitt fel liksom), så det är väl bara att hoppas på att det är okej. Men annars skulle väl inte aspect sagt så...
Självklart så är det lite läskigt, men annars ska det ändå bli ganska kul. Eller ja, jag har ju aldrig gjort något sånt här tidigare så det blir en upplevelse. Haha.
Jag skriver nog imorgon också för att berätta hur det gick,
OCH JAG VILL HA MIN VÄRDFAMILJ SNART!
Vad f*n är problemet? *Snyft*

No comments: