Friday, June 29, 2007

Gymnasiet - nästa år!

I går kunde man kolla vilket gymnasium man kommit in på men hemsidan vad helt störd så jag gjorde det imorse istället. Jag kom in på mitt första val, Cybergymnasiet Kvarnholmen, och det var ju väldigt väntat. Jag låg dessutom högt över intagningsgränsen på ALLA mina andra val också. Så nu är det hög tid att ringa Cybergymn. och bestämma en tid då vi ska komma och fixa så att jag får behålla min plats i ett år. De har ju lovat att jag ska få göra så, vilket är himla skönt då allt kommer vara klart när jag kommer hem nästa år.
Så jag kommer alltid börja på gymnasiet nästa höst tillsammans med 92:orna men det gör inte mig något. Jag lovar, mitt USA-år kommer nog vara värt det.

Fortfarande inget nytt om värdfamiljen (surprise?) och på en skala från 1 till 10 är mitt tålamod nere på.... 3 just nu. Men jag får lov att stå ut, om jag nu har väntat i typ 5 månader så kan jag väl vänta en månad till?

Trevlig helg!

1 comment:

Anonymous said...

Hallå :) Hittade din länk via någon annan blogg och ser framemot att fälja ditt år i USA! :)