Tuesday, July 24, 2007

Jag har blivit galen...

Yes, that's true. Jag har blivit totalt galen. Knäpp. Det går inte en sekund utan att jag tänker "när ska jag få min värdfamilj?". Jag skämtar inte, jag klarar inte längre. Allt blir hundra gånger värre när jag läser om andra som fått sin familj och även när jag läser Harry Potter. Gissa varför? Jo, den är ju på engelska och allt som har med engelska att göra får mig att tänka på USA. I min dagbok på utbytesstudent.se kommenterade en tjej så här när jag skrev att jag fortfarande inte vet något om värdfamilj:
Helena, 2007-07-20 16:01:55
Jag vet precis hur du har det, var iväg för två år sen och jag fick inte heller min familj förrän jättesent, i augusti någon gång. Man blir knäpp och det känns som om ingen vill ha en men det går över direkt när man får en familj, jag lovar. Lycka till, eller nåt :)

Den kommentaren fick mig faktiskt att må lite bättre när jag vet att jag inte är den enda som går igenom detta men nu är jag tillbaka i samma tankar igen. En vecka till och jag gömmer mig i sängen under täcket och vägrar gå upp. Jag överväger redan nu att göra detta, men jag får hålla mig till mina svordomar. Nej, mitt språk är inte vackert för tillfället. Jag är bara så jävla (där ser ni) arg, ledsen och sur, ja allt utom glad.

1 comment:

Anonymous said...

Haha jag känner igen mig otroligt mycket! Jag håller också fan på att bli knäpp. Jag går omkring med mobilen i högsta hugg hela tiden i väntan på att aspect ska ringa. Och varje gång det blir helg så känns det som en besvikelse för det betyder att aspect inte kommer att ringa de dagarna. Så har jag gått omkring i månader nu! Det är helt sjukt!
Men förhoppningsvis får vi båda våra familjer snart :)