Wednesday, July 18, 2007

Panik panik panik

Nu har jag verkligen panik. Shit alltså. Caroline sa att hennes brorsa Fredrik åker redan om NIO dagar till USA, och han fick sin familj i helgen. De ville egentligen att han skulle åka då men det förstår jag ju att man inte vill dra så hastigt. Hans skola börjar runt den 20 augusti vilket de flesta andra skolor också gör och då kanske ni fattar varför jag har panik. Jo, för när jag väl får min familj så kommer jag behöva sticka nästan direkt. OMG det vill jag absolut inte. Tänk om några av mina vänner inte är hemma? Fyfan. Så jag kan behöva åka när som helst. Jag är ju inte ens förberedd. Så jag ska i alla fall göra som Caroline sa; njuta över att jag inte fått min familj än.
Så ja, jag börjar bli lite nervös... Fast samtidigt så vill jag åka redan nu ändå, längtar så oerhört mycket!

6 comments:

Anonymous said...

Men hur vet du att du ens får en värdfamilj innan du åker? :S

Anonymous said...

Linnea: jo men annars så får jag åka till en välkomstfamilj tillsvidare

Anonymous said...

träligt, alltså att helt hastigt och lustigt måste åka utan att vara förberedd :/ <3 - bbella

Anonymous said...

jaa, men jag hoppas verkligen att du får din värdfamilj snart så du kan börja planera .. :)

Anonymous said...

ska också till kalifornien, fick jag reda på igår! var ska du? :)

Anonymous said...

Läskigt om du får din familj jättesnart och åker jättesnart efter det! Då kanske man är borta och har träffat dej för sista gången innan du åker :/ Men men hoppas du får den snart för din skull! :)