Monday, July 23, 2007

Långtråkigt på jobbet

Jag hade lite långtråkigt på jobbet idag och skissade lite, observera att bilderna inte är noggrant gjorda. Varje bild tog väl MAX 5 minuter att göra.
Försöker som sagt att komma på andra tankar än USA. Det är dock väldigt svårt med tanke på att jag jämt har mobilen i högsta hugg ifall de ringer från Aspect. Ska i alla fall försöka att inte skriva här något mer innan jag fått veta något nytt om avresedatum och värdfamilj men förhoppningsvis blir uppehållet inte längre än en vecka. Jag har dessutom fullt upp nu, en hel del som ska fixas innan jag åker. Ciao!

2 comments:

Anonymous said...

snygga!
kul med att åka till USA!!
har aldrig vart där..

Anonymous said...

De var väldigt fina för att bara ha tagigt fem minuter att rita...jag skulle inte kunna rita det även om jag hade haft hur lång tid som helst på mig...JÄTTE FINA!!