Friday, July 27, 2007

Resväskor, lön och ny frisyr

Sista dagen på jobbet nu, ska bara slappa resten av lovet (hur länge det blir är fortfarande oklart). Åker till Värmland på söndag, blir troligtvis borta en vecka. Allt beror på när jag drar till USA.

Vid 12 åkte jag och m&p till Globen för att käka lunch samt köpa ny resväska. Det blev den svarta ni ser på bilden ovan, så dessa två väskor ska jag ha när jag åker. Undra hur jag ska få plats med allt... Väskorna får max väga 23 kilo var, och handbagaget max 5 kilo (där ska jag dock ha min bärbara data så det plus mobil, mp3, kamera & pass+visum är väl det enda som får plats).
By the way så klippte + slingade jag mig idag hos frissan. Det blev en rejäl klippning må jag säga, men det behövdes. Då gäller det bara att hitta någon bra frisör i USA sen som kan klippa och slinga/färga utväxten...
Anyway, känner mig på LITE bättre humör nu än för några dagar sedan med tanke på att jag har mycket pengar nu (lön, haha) och ny frisyr. Att inte veta när och var jag ska åka sänker dock mitt glada humör ganska så rejält. Skriv gärna något uppmuntrande i en kommentar, chicas (och chicos?).

6 comments:

Anonymous said...

fina väskor:D

Anonymous said...

Såg din nya frisyr på bilddagboken, tyckte att det blev jättefint! Lycka till med allt nu, jag ser fram emot att få läsa om hur du har det i usa! Kram

Anonymous said...

Ååå, vad kul att åka till USA!!!

Anonymous said...

alltså herregud vad jobbit att inte veta varken när man åker eller vart man ska bo, du MÅSTE väll åka snart????

Anonymous said...

Kan du visa en bild på din nya frisyr?

Anonymous said...

Great work.