Wednesday, July 18, 2007

"Vi ringer så fort vi vet något"

Den meningen ("vi ringer så fort vi vet något") har jag hört typ hundra gånger från Aspect.
Ringde till dem idag för att meddela att jag blir borta första veckan i augusti och då passade jag på att fråga om värdfamiljen men jag fick självklart den där meningen till svar. Det är ju inte deras fel att det tar tid men ändå. Hur som helst så får jag vänta lite till men förhoppningsvis så kommer det snart.

Eftersom jag inte vet avresedatum än men vet att det blir inom ett par veckor så bör jag definitivt börja planera allt som ska med. I och för sig så har jag redan rensat en hel del i min garderob och dessutom handlat lite nytt men det är mycket att fixa.
Jag ska även njuta av mina sista veckor i Sverige och de dagar då jag inte jobbar ska jag verkligen vila ut och göra ingenting. Jag har absolut ett jobbigt (men roligt) år framför mig och det kommer ju förekomma en hel del skumma regler där som bland annat att man inte får gå ut själv på promenader så det ska jag verkligen passa på att göra nu.

Ärligt talat så är jag inte ett dugg nervös än, men det är ju i och för sig två veckor kvar i juli. Men gud vad jag längtar, tänk er snart sitter jag på andra sidan jorden i USA, CALIFORNIA. Jag tror att det kommer vara värt denna väntan på svar om värdfamilj, för hade jag inte valt Calif. hade jag kanske kommit högst upp i USA det känns inte så lockande.
Och så ska jag gå på High School, yey! Omg jag kan knappt vänta! Hihi :D

No comments: