Sunday, September 9, 2007

Yes, I'm in heaven!





Idag åkte vi till Provo som planerat, vi startade här från Manti ca 11 på förmiddagen och kom hem för en stund sen (11 på kvällen) så vi tillbringade alltså 12 timmar där. Eller ja, en bra stund i bilen också.

Det blev en jäkla massa shopping, se bild högst upp. Klicka på dem för större format! Allt som allt kostade det väl ca 200 dollar (!!!) vilket är ca 1500 svenska kronor. Men eftersom jag faktiskt har jobbat typ halva sommaren för att kunna shoppa lite extra så kände jag att jag var värd detta, plus att det är inte så ofta vi kommer åka iväg och shoppa mer än Wal-Mart.
Anyways, detta köpte jag:
Översta raden från vänster:
- BH och trosor, Victoria's Secret (huh, ca 50 dollar!)
- Två skärp, Calvin Klein och ett från... äh minns inte.
- Ett halsband med ett hjärta, Forever 21
- Skjorta, Tommy Hilfiger
- Stooor skjorta, nått billigt ställe ;)
- Väska, Ralph Lauren
- Röda high heels, West Seal
- Svarta high heels, Nine West (typ 4 dollar= 35 kr!!!!!!!)
- Svart t-shirt, Forever 21
- Brun/guldig tunika, Forever 21
- Grått linne, Forever 21
Nedersta raden från vänster:
- Grå t-shirt, Hollister
- Svart skinnjacka, minns inte märket men (4 dollar = 35 kr, kunde bara inte låta bli att köpa den!!!)
- Svart lång kofta, nått stort varuhus ;)
- Låååång blå kofta, samma som ovan
- Vit kort jacka/bolero, huh minns inte
- Svart/grå glansiga leggings, Forever 21

Det var allt, hahaha. Avundsjuka?
Åh herregud, ni skulle sett Victoria's Secret butiken, kände mig som en prinsessa där inne! Hela affären var ROSA och provrummet då.. rosa väggar med gulddetlajer och en roooosa/guldig flashig stol som kunde passat i ett slott. Och personalen då, hur trevliga som helst och hjälpsamma:)
Och ja, mina billiga köp för 4 dollar. Pennie tyckte det var så billigt så hon pröjsade för dem ;) Skinnjackan är egentligen liiite för liten, kunde nog haft en större storlek men det fanns inte men 4 dollar? Och Ariel viskade i mitt öra "you have to buy it cause it's sooo sexy" :D

Sen ser ni två bilder till, en på mig med starbucks coffe i handen, yaay! Och en bild på mig och Ariel utanför Mallet (det finns tre stora mall i Provo).

Ang mitt engelska inlägg jag skrev igår, fick bara sån lust. Haha, räkna med mer english i framtiden.

Anyways (mitt nya favorit ord, btw), when I (and Ariel) came back from Starbucks to the maaall to meet Pennie and I sat there in the couch with all my clothes and hot chocolate from starbucks in my hand and a biiiig smile, Pennie said "so, you're in heaven now?" and I was like "yeeees, I am". Cause that is true, I'm in heaven. This is like a dream, a pink fluffy dream. This is the best thing I've ever done, this is what life is about! Just wanted to say that :)
And thank you Mom and Dad, thank you soooo much for all this. I'm so grateful!

Well well, of course we checkt out the halloween store, omg! That's so awesome :D Hihihiihhiihhihi.

Ops, it's almost midnight now... time to sleep. I miss you guys, soo much but don't worry I'm fine :D

Oh, I almost forgot, yesterday we saw a movie called "becoming Jane" with Anne Hathaway (i don't know how she spell her last name) and it was sooooo sad. We all cried and it was NOT A HAPPY ENDING. buuuuh :( And after that when we came home, we watched "The phantom of the opera" :)
We cried a lot... and Deanna said "oh i want to hug you" and then she did that and she said "i loove you sooooooo much" and that made my day. Ariel and Deanna are lovely <3

Bye!

8 comments:

Anonymous said...

Saknar dig med. Fast förstår verkligen att du har det toppen där borta! :)

Anonymous said...

Hej lilla gumman. Fina kläder du köpt. Kanske tur att det inte finns mer att handla i Manti. Vi lovade ju sätta in pengar på ditt konto senare. Kanske behövs? Kramar från oss

Anonymous said...

You deserve to have such a good time. You worked hard this summer to be able to do your favorite, shopping. Keep on shop til you drop!

Anonymous said...

det var inte lite :) billiga saker ocks¨å. du verkar haq de super kul, skinn jackan var snygg , fint att den sitter lite tajt också kanske =)
kraaaam

Anonymous said...

Låter skitkul det där :) Men jag undrar bara över en sak, umgås du inte med dom populära tjejerna?

Anonymous said...

haha, fett kul. shoppa shoppa shoppa! :D De där röda skorna var asballa! saknar dig <3 puss

Anonymous said...

Va fina kläder du köpt :) Vilka bra priser :)
Jag saknar dig med <3
puss <3

Anonymous said...

OMG Anna! Åh, vad avundsjuk jag är på dig... underkläder från VS liksom, en skinnjacka för bara 30 spänn och de sjukt snygga röda high heelsen!!! MÅSTE SKICKA DE TILL MIG I JULKLAPP SOM VI SNACKADE OM!! Har ju din adress nu också :) Kanske kommer lite presenter titt som tätt :P
LOVE YOU HONEY!