Monday, August 13, 2007

Inget gymnasium för min del

Well, bara för att jag inte har något annat kul att skriva så kan jag ju passa på att säga att idag skulle ha varit den dagen då jag skulle tagit mitt första kliv in på Cybergymnasiet, Kvarnholmen, om det inte vore att jag ska till USA. Haha, så istället roade jag mig med bio, The Simpsons Movie, med min käre bror.
Hoppas jag får veta mer om familjen imorgon, annars ska jag ringa och be dem berätta!Hm... vill veta hur huset ser ut, om de har barn och sånt... well well.
Borde nog åka snart, shit. Aspect kommer nog boka biljetter snarast, hoppas jag får åka imorgon. haha eller inte, men typ om.... tja.. max en vecka iaf? Längtar! <3

3 comments:

Anonymous said...

vad najs att du är så pepp att du vill åka redan imorron ;P

En flicka som heter Julia said...

sjukt coolt att du är så frammåt och orädd =)

Anonymous said...

jag kommer att åka den 22:a bara 8 dar kvar nu!! Har du anmält dig till NYC förberedelse grejset?
Hoppas du får veta mer om familjen snart! :)