Thursday, August 9, 2007

VÄRDFAMILJ!

wihooooo :D jag har typ fått min familj nu!!! Aspect ringde imorse, hihihi. Tur att jag var vaken!
De hade iaf hittat en familj som var jätteintresserade av mig och ville så gärna att jag kommer. Enda "problemet" var att de inte bor i Californien, men jag bryr mig inte längre om det. Så jag ska JA och ska få veta mer om några dagar, antingen imorgon eller början på nästa vecka.
Eftersom jag blev så himla glad så hörde jag knappt var familjen bodde, men tydligen någonstans runt Nevada (Californien ligger till vänster om Nevada). Men det här blir nog superbra! Så ja, så fort vi fått veta mer om familjen och så fort jag snackat lite med dem så ska Aspect boka flyg och sen sticker jag! Hoppas det blir så snart som möjligt, hihihih. Är inte ett dugg nervös, vill bara åka NUUUUUUUU!

Juste ja, fick denna kommentar av "b" i förra inlägget:
vet vart någonstans i usa du ska va??? du kanske hinner gå på någon hialry duff concert, jag skulle dö om jag fick gå, så himla kul
Svar: Ja nu vet jag ju typ var jag ska, och det där med hilarys konsert har jag verkligen funderat på, hon är ju på sin tour nu. Jag ska lätt hålla utkik sen var hon ska spela någonstans, för under mina 10 månader i USA så ska jag absolut gå på minst en av hennes konserter!

Återkommer när jag fått veta mer! Ciao!

11 comments:

Anonymous said...

Grattis, eller vad man nu säger ;P

Anonymous said...

ÄNTLIGEN! :D

Anonymous said...

alltså du borde ju hinna eftersom touren har precis börjat, grattis, hoppas du får det kul i nevada

Anonymous said...

Gud vad kul :D det blir säkert jättebra! Vet du när du åker än då? ska du till NYC?

Det låter ju jättebra med Nevada Det är väl ungeför samma klimat som i cali bara att det inte ligger vid kusten :P

Anonymous said...

vad roligt:D

Anonymous said...

åå vad kul!

Anonymous said...

Skönt att du fått en familj :)

Anonymous said...

vad kul att du äntligen fått din familj =) Hoppas allt blir bra där nere, har verkligen varit kul dom här få dagarna i sommar vi träffades, och allsång är något jag sent kommmer glömma, as kul =) ha de bäst där nere anna ! Kram Nathalie

Anonymous said...

Va kul :) Grattis

Anonymous said...

Vad kul!
Vore kul om du kunde kolla in min blogg och kommentera lite då och då.
Jag skiver om mode,inredning,nyheter och annat smått och gott.

Anonymous said...

men snälla, skriv om något mer roligt....!!!!