Wednesday, August 15, 2007

JAG FLYTTAR I HELGEN!

Okej till saken - JAG FLYTTAR I HELGEN!
Värdfamiljen består av en mor, far och SJU barn men lugn lugn, bara tre bor hemma. Två tjejer på 16 och 14 år och en kille på 8 år. Jag ska dela rum med tjejen på 14 men det blir nog nice. Sen bor det en mormor/farmor där också, haha. Skolan har ca 560 elever och tjejerna går där också så det blir bra då kan har jag någon jag känner första dagen. Hahah. Annars lär jag nog vara helt lost där. Famíljen har haft utbytesstudenter förut, btw. Det är registration i skolan på MÅNDAG så därför ska jag åka nu i helgen. Aspect ska kolla biljetter idag, så jag får veta senare idag om jag åker på löradag eller söndag. Sen ska de scanna alla papper till min mail idag så då lägger jag in bilder på familjen sen och dessutom så ska jag ringa och maila till dem. Yey!
Well, idag ska jag chilla på stan med min underbara Amanda. Vi tittar nog förbi ung08 tror jag.
Men jag återkommer senare, hej så länge!


UPDATE:

Här är min skola, Manti High School! Nice va? JAG ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN!
Jag ska alltså bo i Manti som ligger i Utah, glömde visst skriva det. Och sen har familjen en katt som heter Kitty!! Aaaaaaaw <3

Ops, måste kila, byebye!

8 comments:

Anonymous said...

JIPPI! haha, ja ba jävlar! sju barn!

Anonymous said...

Åh, vad kul! Kom förbi spådamen vid tre tiden så är jag där så får jag fråga ut dig :D Haha, eller så passar du på att undvika mig då ;P

Anonymous said...

åh shit vad kul!:)
Jag hoppas verkligen på mycket uppdatering & bilder när du är där ;)

Anonymous said...

Va roligt att du äntligen har fått en familj :) Den verkar ju bra så det är bra :D

Anonymous said...

Är du inte rädd? Hehe det låter som en cp fråga, men jag har alltid velat vara utbytesstudent,men skulle nog inte klara att vara utan min familj, och sen vara i en skola som man inte känner någon! Lite läskigt.. Men det ska bli Jättekul att läsa din blogg :)
Hoppas allt går bra! :D

Hedvig said...

Åhhh! Vad kul!

Anonymous said...

Grattis, häftigt med Utah, vet typ ingen som varit där, så du får berätta massor! :) Lycka till!
/Elin från forumet

Anonymous said...

Åh gud va kul, jag är as avundsjuk på dig x)