Wednesday, August 29, 2007

Tralala

Homework, homework, homework. Vi får ca 50 uppgifter i matten per dag.
Well, annars flyter det på rätt bra nu. Förhoppningsvis ännu bättre om några veckor.
Imorgon har vi picture day i skolan, till yearbook och till en själv. Ariel ville ljusa upp sitt hår lite så Penny gjorde det igår kväll på henne. Hon gjorde små slingor lite här och var och så ljusade hon upp hårbotten lite. Sen skulle Ariel låta det sitta i håret i ca 15 minuter, inte för länge för det skulle inte bli för ljus MEN hon glömde bort tiden så hon hade haft i det i minst 30 minuter innan hon gick in i duschen. Det var ganska sent på kvällen och jag och Deanna hade lagt oss för att sova när vi hörde världens skrik, Ariel förstås. Penny sprang in till Ariel och gissa hur håret såg ut, jo en jätteblond (snarare vit) rand i hårbotten och jätteblonda slingor till ett mellanblont hår. Hahaha, herregud så det såg ut. Jaha, så Ariel vägrade gå till skolan idag och jag antar att de har bokat tid hos frissan idag så hon kan fixa det innan fotot imorgon.

Ang aktivitet efter skolan så blir det kanske sånt där man dansar och håller i långa band ni vet. Vet inte vad det kallas men ja, ni fattar nog vad jag menar. Penny ska ringa och prata med nån och fråga om jag får testa på så jag hoppas jag får det. Återkommer senare när jag vet exakt hur det blir :)

Hur som helst, ska plugga nu. Bye!

3 comments:

Anonymous said...

Haha, så svårt är det inte at thålla koll på tiden ju ;P
Hoppas du har det toppen, vilket jag antar! :)

Anonymous said...

stakars Ariel... =^.^=

Anonymous said...

Låter skoj att dansa med band som aktivitet efter skolan! :D