Friday, August 17, 2007

Söndag kl 06:20 lämnar jag Sverige

Nu har jag ringt till Aspect och kollat flygresorna till USA, allt ska komma på posten idag och de ska även scanna in och maila mig. Men så här kommer min resa se ut:
På söndag morgon klockan 06:20 (måste gå upp mitt i natten) går planet mot Köpenhamn från Arlanda. Sen därifrån byter jag plan mot USA, Atlanta, och där blir det ännu ett byte mot Salt Lake City. Jag kommer landa där klockan 18:21 deras tid (alltså natten mot måndag här i Sverige) och där blir jag hämtad av familjen och sen åker vi ner med bilen till Manti.
Det känns ganska skönt att jag har morgon dagen på mig att packa, för idag är det Mycket (med stort M) att fixa. Ska in till stan runt ett och träffa Nathalie för att ta en avskedsfika. Dessutom måste nog jag och pappa fixa en del med pengar och sådant, det känns bra att få det gjort för imorgon blir det nog inte mycket tid över. Sen måste jag träffa Sofia och Sara en stund men de får nog komma förbi en stund imorgon eftermiddag så jag hinner säga hejdå. Juste, Amanda ska komma ikväll och lämna en affisch som jag fick av Frida, haha. Den ska jag ha i mitt rum i USA!
Och ja, sen tittar väl släkten förbi också, imorgon antar jag. Frida och Amanda ville ju så gärna hänga med till flygplatsen men jag undrar om de inte ångrar sig när jag ska berätta att vi kommer behöva åka typ 3 på natten. Hahah. Anyway, ska ringa pappsen nu och sen packa lite.

2 comments:

Anonymous said...

allt kommer gå finfint! i promise! :)

Anonymous said...

glöm inte att blogga när du är i usa! jag vill veta hur det går! har nämligen själv tänkt att bli utbytesstudent! :)
ha det superbra! :D