Thursday, August 2, 2007

Present till värdfamiljen

På en anonym persons begäran kommer en bild på min nya frisyr, har dock ingen bra före-bild så ni ser skillnaden.


Anyway, idag tog jag, pappa, mamma och farmor bilen en bit bort från vårt hus till en hantverksaffär, där de säljer, ja precis, hantverk. Så jag passade ju på att köpa lite stuff som present till värdfamiljen, köpte bland annat smörknivar, prydnatssak i form av en älg, osthyvel (haha jag ska lära amerikanarna att hyvla ost med hyvel, det använder inte sånt där) och massa annat smått och gott. Så nu är det avklarat, ska käka nu men återkommer senare när jag vet nytt om USA. Medan kan ni passa på att läsa om Fredriks första dagar i USA här: http://utbytesstudent.se/dagbok/dagbokinlagg.php?id=481&skid=32
Lite scary faktiskt! Hoppas jag inte virrar bort mig lika mycket på flygplatsen, haha. Är dock inte nervös än, men det kommer nog!

6 comments:

Anonymous said...

Osthyvel :P hihi
Håret är jättefint =^.^=
puss /frida

Anonymous said...

väääääldig snygg frisyr måste jag säga :)

Anonymous said...

jätte fint!

Anonymous said...

Det är jätte fint :D

Anonymous said...

Ja det känns jättebra! men du får mog också din placering snart!
jag åker 22:a om jag kan vara med på speaks förberedelse camp i NYC annars så åker jag den 25:e :) själv skolan börjar den 5:e...

Anonymous said...

vet vart någonstans i usa du ska va??? du kanske hinner gå på någon hialry duff concert, jag skulle dö om jag fick gå, så himla kul